follow

follow

marți, 4 decembrie 2012

Cutii si atat - partea 1 :)

N-am mai postat de mult, asa ca am sa reunesc intr-o singura postare mai multe cutii facute in ultima vreme. Sper sa nu fie prea multe deodata :)

O cutie foarte importanta, pentru o fana infocata a calutilor, fetita mea; pe aceasta cutie am incercat sa pirogravez prima data. Si pentru ca nu am avut mai multa rabdare, sa incerc intai pe alt suport, au iesit niste arabescuri cam tremurate...Sper sa fie mai bine data viitoare!


Little miss - pentru ca o domnisoara speciala, ce a sosit de curand pe lume, sa aibe unde sa isi pastreze mai tarziu agrafele, toate roz, bineinteles.



Culori de primavara - chiar daca primavara este inca departe, cutia aceasta ma face sa ma gandesc la luna mai, vreme frumoasa, flori colorate..........


Revin cu o alta postare... sa nu incarc prea tare serverul :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu