follow

follow

vineri, 2 noiembrie 2012

Omuletul nostru de zapada

Cum numai prea putem iesi asa mult pe afara, a trebuit sa ma gandesc la activitati distractive de facut pe acasa. Si am facut impreuna cu Alexandra, fetita mea, acest om de zapada dintr-un borcanel, in care puteti tine bombonele sau jucarii... Nu am facut poze din timpul lucrului, dar am sa va explic, e foarte usor. 


Am degresat borcanelul (am folosit unul in care erau patroane de cerneala, dar orice borcan e bun) si apoi Alexandra a aplicat culoarea acrilica (alb) cu o folie alimentare de plastic mototolita (se poate folosi si o  punga de plastic obisnuita). Apoi am desenat eu cu carioca conturul ochilor, nasul si gura (sau mai bine spus, carbunii), iar dupa ce Alexandra le-a pictat, le-am mai facut usoare umbe (cu albastru la ochi si alb la gura si nas, pentru a iesi mai bine in evidenta). La sfarsit am decorat si marginea, iar tati ne-a facut si un maner. A trebuit sa ii adaugam si o fontita roz, sa se stie ca e fetita :).
Sper ca am reusit sa ma fac inteleasa, daca nu, astept intrebari... Desi Halloween a trecut, puteti folosi portocaliu in loc de alb si va iesi un dovlecel... sau orice isi imagineaza copii dumneavoastra. Spor sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu