follow

follow

joi, 6 decembrie 2012

Cutii si atat - partea a 2-a

Am revenit... cu inca 2 cutii ce au ajuns la Helene, o prietena talentata ce am cunoscut-o prin intermediul BeezyMami, care croseteaza si tricoteaza, nu doar caciulite si botosei, ci si posete si muuulte altele... pe care le puteti vedea aici. ;)

- Les vieilles chansons d'amour - aceasta a fost o comanda, care a sunat cam asa "sa fie cu note muzicale, flori, ingerasi". Si dupa o lunga discutie ce ingeras sa alegem, nu am mai pus nici unul... mi s-a parut prea incarcat... Dar au ramas notele muzicale, muuulte, si florile.



- Vintage poppies - pentru aceasta cutie m-am inspirat de la o artista foarte talentata in ceea ce priveste decoupage-ul - Marina Nikulina. Cei ce fac decoupage sigur stiu lucrarile ei, daca nu le stiti, aici puteti sa le admirati.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu