follow

follow

vineri, 31 mai 2013

Start la ateliere

Nu sunt cel mai serios blogger ... din 9 aprilie nu am mai postat... Dar am avut alte activitati... ateliere de decoupage, pentru incepatori, sa le dam celor curiosi startul si poate se prinde de mai multa lume acest "microb" :)
Primul atelier a fost la Fabricuta cu idei, unde, cu ajutorul Laurei, am facut farfurioare de sticla cu efect de sablare.
Au urmat alte 2 ateliere alaturi de Incubator 107 Timisoara, unde am reciclat si redecorat, mai exact am luat sticlute de suc si discuri de vinil si le-am readus la viata. Mai multe poze gasiti aici.


Iar acum urmeaza un nou proiect, alaturi de fetele de la Beezy Mami, ateliere initiate de catre Ina de la Vesel Fluturas, primul avand loc pe 4 iunie, intr-un loc deosebit, la Libraria Cartea de Nisip. Vom decora o masca de ghiveci, cu ajutorul tehnicii decoupage si ii vom adauga elemente 3D din quilling. Wish us luck :). Promit sa revin cu poze!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu